Forward thinking digital Shopping Experiences

03-Sep-2014    

Vinkle

Online shopping ontwikkelt zich in een hoog tempo van het hebben van een webshop naar het bieden van een online winkelervaring die leidt tot meer conversie, een hoger gemiddeld bestedingsbedrag en loyale, terugkerende kopers. 

Het succesvol online verkopen van producten en differentiëren van de concurrentie gaat niet langer alleen over het bieden van een eenvoudig en soepel transactie-en bestelproces. Meer dan ooit, staat de “e” in e-commerce voor “ervaring.” De toekomstige leiders in e-commerce kunnen denken buiten de transactie en klanttevredenheid en investeren in een gecombineerde commerce en customer experience. 

Lees de trends in de markt achter deze veranderingen en hun impact op de e-commerce managers, samen met zes best practices voor het faciliteren van experience-Commerce.

Lees het volledige rapport en Download de gratis PDF.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

VINKLE we build Forward thinking digital Shopping Experiences. VINKLE kan u helpen met het omarmen van interactieve mobile marketing strategie. Door het aanbieden van een interactieve beleving van uw winkel, zaak, bedrijf, restaurant, museum of hotel komen online bezoekers op een intuïtieve manier in aanraking met uw producten & diensten. Bekijk de demo’s of laat u informeren wat een interactief marketing kanaal kan doen voor uw bedrijf.

  /  

0 Reacties

Laat je bericht achter
You filled this out wrong.
You filled this out wrong.
You filled this out wrong.
You filled this out wrong.