VINKLE bezoekt DMEXCO beurs Koelmesse, Keulen

15-Sep-2014    

,

video: 5 voorspellingen in 5 min. van 5 domeinleiders.. 

VINKLE bezoekt DMEXCO beurs Koelmesse, Keulen

Met ongeveer 30.000 bezoekers en 800 deelnemers uit meer dan 30 verschillende landen is DMEXCO een van de belangrijkste beurzen op het gebied van de Global Digital Economy. Het VINKLE team was hier om alle in’s en out’s van de digitale marketing te ervaren. Een zeer grote varieteit aan bedrijven is vertegenwoordigd op de DMEXCO van Google, Facebook en Twitter tot startup’s. Bovendien waren er veel sprekers die hun eigen visie deelden op het online kanaal en de marketing hiervan  De belangrijkste vragen van dit jaar zijn ’’Hoe laat je de consument een aankoop doen? Met afgeleide CPC en Conversie ratio’s en  ’Hoe zorg ik er voor dat de consument mij vindt en bij me blijft?’ Met afgeleide personalisering van de kanalen (web/app etc).

DMEXCO, alles over het online vakgebied.
Er zijn veel interessante sprekers en ongelofelijk veel stands verspreid over 3 grote hallen. Van over de top vormgegeven stands tot de wat kleinere minder opvallende bedrijfshoekjes. Sommige stands dusdanig over de top dat de bezoeker geen idee heeft waar hij moet kijken. Voor de beleving is het dus al een aanrader. Echter er moet wel worden opgelet dat je niet omver wordt gelopen door ambitieuze leergierigen die van een hip bedrijf naar nog een hipper bedrijf rennen om maar niets te willen missen.

Algehele indruk, top beurs met goede sprekers en stands, echt de moeite waard. Mocht je niet willen komen voor het krijgen van een update van de jaarcijfers, het verrijken van je (online) kennis of voor de mooie dames in te (strakke) pakjes dan kun je je nog altijd tegoed doen aan de vele lekkernijen die graag worden verruild voor business kaartjes.

Kortom DMEXCO is interessant voor iedereen die meer wil weten over digitale marketing en e- commerce. VINKLE is er in ieder geval weer bij in 2015.

Door Arno van de Horst, account manager VINKLE

  /  

0 Reacties

Laat je bericht achter
You filled this out wrong.
You filled this out wrong.
You filled this out wrong.
You filled this out wrong.