Winkelen op afspraak: zo pak je dat aan

29-Mar-2021    

De winkeldeur mag voorzichtig verder open. Onder strikte voorwaarden zijn klanten welkom. Sinds 16 maart 2021 mogen winkels vanaf 50…

LEES BERICHT

Get It Right – Pricing Strategies That Work

06-Feb-2021    

If you’re not exactly sure which pricing strategy will work for your business, these 6 steps can help you successfully…

LEES BERICHT

Fysieke winkel blijft het dominante touchpoint

19-Dec-2020    

Consumenten komen nog altijd het meest in aanraking met retailers via de fysieke winkel. 36 procent van de consumenten shopt…

LEES BERICHT

Empowering retailers’ omni-channel transformation

12-Oct-2020    

In the next few years the real omni-channel battle zone will be to digitise fully the store so that the…

LEES BERICHT

De voor- en nadelen van een mobiele website vs een app

11-Feb-2015    

Wat zijn nu eigenlijk de voor- en nadelen van een mobiele website of app? Verschil mobiele website en app. Het voornaamste…

LEES BERICHT

Trends in internet gebruik 2014 (rapport)

09-Feb-2015    

De centrale vraagstelling van dit onderzoek blijft: Welke veranderingen zien we in de manier waarop mensen internet gebruiken, en wat betekent dit…

LEES BERICHT

Volop kansen voor fysieke winkels in 2020 mits..

06-Feb-2015    

Sinds 2004 zijn er ruim 8000 winkels verdwenen volgens Lokatus. Dat betekent dat er in 2014 nog ongeveer 100.000 winkels…

LEES BERICHT

Retailers Respond to Connected Consumers with a Unified Commerce Platform

05-Feb-2015    

WASHINGTON, January 28, 2015 – As changing consumer shopping habits increasingly require centralized technologies across traditional point-of-sale, e-commerce, call center…

LEES BERICHT

Retailers meer inzetten op beleving

02-Feb-2015    

Wout Maas, redacteur MarketingTribune in gesprek met Hoogleraar marketing & retailing van Universiteit Nyenrode Kitty Koelemeijer De concurrentie in de…

LEES BERICHT

Virtuele webshops en goedkope winkels hebben de toekomst

02-Feb-2015    

Tijdelijke 5 euro-winkels, lege etalages, tobbende winkelcentra: de neergang van Vroom & Dreesmann staat niet op zich. Waar moet het naartoe…

LEES BERICHT